Z uwagi na prace serwisowe w terminie 23.01-24.01.2022, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin) nie będzie możliwości tworzenia i umieszczania przesyłek w Paczkomatach. Pomimo przerwy, bez problemu odbierzecie przesyłki z Paczkomatów przy pomocy aplikacji InPost Mobile, kodu QR lub kodu odbioru.
Reklama
„Drodzy Klienci!
W celu usprawnienia naszych systemów informatycznych przeprowadzimy prace serwisowe w terminie 23-24.01.2022, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin). W tym czasie bez przeszkód zrobicie zakupy online i odbierzecie swoje przesyłki z Paczkomatów przy pomocy aplikacji InPost Mobile, kodu odbioru lub kodu QR. ![📦](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t96/1.5/16/1f4e6.png)
![📦](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t96/1.5/16/1f4e6.png)
Reklama
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia i umieszczania przesyłek w Paczkomatach.
![⏳](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t3e/1.5/16/23f3.png)
Przepraszamy za chwilowe utrudnienia i bardzo dziękujemy za wyrozumiałość! ![😊](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td8/1.5/16/1f60a.png)
![😊](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td8/1.5/16/1f60a.png)
Zespół InPost” – czytamy w komunikacie.