„W związku z ograniczeniami podróży nałożonymi na wszystkie loty zagraniczne ogłoszonymi przez premiera Mateusza Morawieckiego, obowiązującymi od 00:00 15 marca 2020 r., zawiesimy wszystkie jego loty do i z Polski do odwołania. W tym czasie żaden cudzoziemiec nie będzie mógł wjechać do Polski, a obywatele polscy przybywający z zagranicy zostaną poddani kwarantannie.” – czytamy w oświadczeniu Wizzair
Reklama
Reklama
Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszenia lotów, zostaną automatycznie poinformowani za pośrednictwem poczty e-mail, na wypadek gdyby klienci dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej linii lotniczej.
120% oryginalnej taryfy zostanie automatycznie przesłane na konto WIZZ właściciela rezerwacji, a kwota zostanie wykorzystana w ciągu 24 miesięcy na zakup produktów i usług Wizz Air. Pasażerowie mogą również zdecydować się na zwrot gotówki – który potrwa dłużej – i zostaną poinformowani o niezbędnych krokach dotyczących przelewu bankowego lub przelewu na kartę bankową w osobnym e-mailu. W takim przypadku klienci będą uprawnieni do 100% pierwotnej taryfy. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem biur podróży – w tym internetowych biur podróży – powinni skontaktować się z firmą, od której kupili bilety.