Szpital przeprasza. Pacjent zmarł

„W imieniu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego składam Rodzinie wyrazy szczerego współczucia i żalu z powodu zaistniałej tragedii.” – napisał Dariusz Skłodowski – Prezes Zarządu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego.

Reklama

Fot. Facebook

„Przepraszam za to, iż nie spełniliśmy Państwa oczekiwań i nie uratowaliśmy życia naszemu pacjentowi. Jest mi niezmiernie przykro z tego powodu i jeszcze raz bardzo przepraszam. Obiecuję, że zrobimy wszystko by wyjaśnić w sposób jednoznaczny przyczyny śmierci. Dowodem naszej dobrej woli niech będzie fakt, iż to my zgłosiliśmy prokuraturze konieczność wykonania prokuratorskiej sekcji zwłok. Ze względu na prowadzone śledztwo i nasze wewnętrzne postępowanie wyjaśniające nie mogę w chwili obecnej komentować tego tragicznego zdarzenia.” – dodaje prezes.

Reklama

O sprawie pisaliśmy wczoraj. Pacjent zmarł w poczekalni szpitala. Na pomoc czekał 9 godzin: https://krakowwpigulce.pl/2019/03/21/pacjent-zmarl-w-poczekalni-szpitala-na-pomoc-czekal-9-godzin/

Close Menu