Nasza skrzynka przepełniona jest zdjęciami transparentów z napisem „#Póki?”, które pojawiły się w różnych częściach Warszawy. Do tej pory widziano je na Trasie Łazienkowskiej, Solu i przy wyjściu z Metra Centrum.
Reklama
Reklama
Nie wiadomo czego dokładnie dotyczy akcja, ale teorii jest kilka.
Pierwsze jest taka, że jest to kampania społeczna oparta na motywie z 2001 roku. W kampanii wykorzystano słowo póki do promocji jednej z organizacji środowiskowych promujących lasy i tereny leśne. Hasło brzmiało wtedy: „Poczuj, szanuj, PÓKI SĄ”.
Druga idea mówi o promocji jednej z nowych witryn internetowych.
My mamy trzecią teorię dotyczącą niezidentyfikowanej jeszcze organizacji społecznej. Banery nie zgadzają się z żadną promocją prowadzoną do tej pory, ponadto 2 listopada to słaba data do promowania czegokolwiek (mało ludzi w Warszawie). Wyglądają mało profesjonalnie, zbyt mało na firmę komercyjną, która chce zrobić większą akcję marketingową. Więc albo jest to zamysł promocji albo też robi to organizacja, która ma na celu coś komuś przedstawić. Jest dzisiaj dzień zaduszny więc bardzo możliwe, że ma to coś wspólnego własnie z tym dniem. Sprawa rozwiąże się na pewno za kilka godzin.