Użytkownik Wykopu wysłał do serwisu aparat fotograficzny. Ponieważ zależało mu na czasie zaproponowano mu formę listu priorytetowego, który miał dojść do adresata dużo szybciej, a kosztował tylko 0,20 gr drożej od normalnego. Przesyłka miała być na następny dzień, a dotarła po 11 dniach. Klient złożył reklamację. Finał zaskakuje.
Reklama
Reklama
![](http://tosiedzieje.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2018/04/666d5a77465252696254673d_OXsHC4rxlTOgRk4VjpJGwZWJ2WwZafgT.jpg)
„Po miesiącu od wysłania reklamacji dostałem odpowiedź od Poczty Polskiej (dodam że otrzymałem odpowiedź dlatego tak późno ponieważ nie wysłałem w reklamacji potwierdzenia nadania paczki – miałem problemy z wysłaniem załącznika i darowałem sobie to).
Ale prawdziwy ubaw zaczął się dopiero kiedy przeczytałem odpowiedź reklamacyjną Poczty Polskiej (dane osobowe zostały wykasowane z potwierdzenia)”.