Kilkaset tysięcy juniorów trafia do Biedronek. Wszystkie „schodzą” na pniu

  • Post category:Ciekawostki

Tydzień temu, 19 listopada, Biedronka zakończyła akcję rozdawania naklejek w programie „Gang Świeżaków 2”. Dyskont, nauczony doświadczeniem z poprzedniej edycji, już po zakończeniu promocji, dosłał do sklepów kilkaset tysięcy maskotek. Okazuje się, że być może będzie to wciąż za mało.

Reklama

Reklama

Fot. To Się Dzieje

Za 60 naklejek można było otrzymać dużego świeżaka, a za 30 mniejszą wersję nazwaną juniorem. To właśnie z dostępnością tego drugiego są największe problemy.

Jak informuje serwis WP Finanse, które skontaktowało się z Biedronką, Jeronimo Martins dośle do dyskontów kilkaset tysięcy juniorów. Jak do tej pory Biedronka wydała klientom 6 milionów maskotek. Przy pierwszej edycji było to 4,6 mln.

W social mediach jednak klienci wymieniają się lokalizacjami w których dostępne są konkretne rodzaje juniorów. Wszystkie maskotki są błyskawicznie rozchwytywane.