Youtubową Ekipę w Polsce zna chyba każdy przedstawiciel młodego pokolenia. Biedronka jako pierwsza sieć dyskontowa wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa, które są efektem współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce Frizem i jego zespołem. Szał na lody Ekipa ogarnął całą Polskę. Klienci sieci Biedronka wykupili prawie cały zapas jednego dnia!
Reklama
Reklama
Reakcja klientów była natychmiastowa, pierwszy stawił się przy kasie w czwartek 20 minut po północy w sklepie sieci Biedronka w Krakowie przy ul. Glogera.
Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt).
Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej. W czwartek 22.04 sprzedało się tu łącznie aż 230 sztuk kultowego smakołyku.
Nasze bardzo dobre relacje z dostawcami pozwoliły nam w szybki sposób zaoferować produkt, który jest bardzo poszukiwany. Popularność tego produktu to fenomen, który wyznacza nowe trendy w sposobie promocji i wprowadzania nowych produktów na rynek. Biedronka obserwuje wszelkie nowości, by zawsze oferować klientom to, czego akurat najbardziej poszukują.