„Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy, że pomimo chwilowych prac serwisowych w dniu 14.03.2021 w godzinach 22:00-24:00, bez problemu odbierzecie swoje paczki z Paczkomatów przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru.” – informuje InPost.
Reklama
Reklama
Podkreślamy, że prace w żadnym wypadku nie spowodują utrudnień w odbiorze wcześniej zamówionych przesyłek z Paczkomatów. Oznacza to, że przez cały czas będziecie mogli odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac – przy pomocy kodu odbioru lub kodu QR. Aplikacja InPost Mobile będzie, na czas prac, działać w trybie offline, a to znaczy, że nie zostaniecie automatycznie wylogowani i będziecie mogli sprawdzić otrzymane wcześniej kody odbioru i kody QR.
Wszystkie działania serwisowe, które podejmujemy, podyktowane są troską o niezawodność naszych systemów informatycznych, a także mają na celu poprawę jakości naszych usług.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą skutków wspomnianych prac serwisowych:
- Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej (przy użyciu kodu odbioru lub QR kodu);
- Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
- Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w Paczkomacie zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
- Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
- Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
- Nie będzie możliwości wyboru opcji dostawy do Paczkomatu w sklepach internetowych.
- Nie będzie możliwości umieszczenia paczek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej;
- Nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
- Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
- Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail do Klientów/Odbiorców, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
- W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach, takich jak: aplikacja mobilna InPost Mobile. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
- Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
- Nie będzie możliwości przekierowania przesyłek;
- W trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
- Nie będzie działać usługa eUrząd;
- Nie będzie działać usługa Lodówkomaty;
- Nie będzie dostępna infolinia InPost;
- Nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
Raz jeszcze zaznaczamy, że terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet oraz kodów zwrotu zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.
Przepraszamy za chwilowe utrudnienia i bardzo dziękujemy za wyrozumiałość,
Zespół InPost