W piątek otrzymaliśmy wiadomość, że pracownik jednej z firm kurierskich w Warszawie jest zakażony koronawirusem, jednak czekaliśmy na oficjalne stanowisko firmy.
Reklama
Reklama
Oto oświadczenie, jakie otrzymaliśmy w dziś rano.
„Bezpieczeństwo pracowników, kurierów i Klientów jest dla DHL Express najwyższym priorytetem, dlatego wdrożyliśmy szereg działań prewencyjnych, których celem jest ochrona zdrowia. Pracownicy i kurierzy wyposażeni zostali w maseczki, rękawiczki i żele dezynfekujące.
W jednostkach obowiązują zaostrzone środki ostrożności, a procesy zaplanowano tak, aby poszczególne zmiany nie spotykały się ze sobą. Zastosowane zostały zasady zachowania odległości podczas wykonywania obowiązków, w trakcie przerw lub spotkań.
Na bieżąco monitorujemy sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i koordynujemy działania, stosując się do wytycznych i procedur WHO oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Po zdiagnozowaniu u jednego z pracowników magazynu DHL Express w Warszawie zakażenia wirusem SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 podjęliśmy natychmiastowe kroki. Jesteśmy w stałym kontakcie z Sanepidem i postępujemy zgodnie z jego zaleceniami. Pracownik, u którego wykryto zakażenie, jak również pracownicy mający bezpośredni kontakt z osobą chorą zostali objęci kwarantanną.
Przeprowadziliśmy także profesjonalną dezynfekcję całej jednostki. Dzięki temu obiekt w Warszawie działa bez zakłóceń i zachowana została ciągłość operacji.” – pisze dla Warszawy w Pigułce Agnieszka Błaś, Dyrektor ds. Operacji w DHL Express Poland.