Grafika z środkowym palcem pojawiła się na profilu napoju Tiger Energy Drink. Choć firma wykasowała grafikę i za nią przeprosiła, to jednak użytkownicy zdążyli zrobić screena i nie kryją oburzenia.
Reklama
Reklama
Wydawać by się mogło, że po wpadce wizerunkowej PGE, w którym porównano energię z Powstaniem („Poświęcenie to wielka energia”) nikt nie popełni podobnego błędu.
Niestety, okazało się, że są i gorsze. Maspex, firma produkująca napój energetyczny Tiger, poszła, niestety o krok dalej. Kiedy w internecie wybuchła burza, a media zaczęły pokazywać oburzający przekaz Tigera, firma, zgodnie z przewidywaniami części użytkowników, opublikowała przeprosiny. To jednak nie załatwi sprawy, bowiem na Twitterze i Facebooku nadal toczy się dyskusja. Zapewne Maspex straci przez to sporo klientów.
PRZEPRASZAM ZA TEN BŁĄD, KTÓRY NIE POWINIEN SIĘ WYDARZYĆ. ZAPEWNIAM TEŻ, ŻE TAKA SYTUACJA SIĘ WIĘCEJ NIE POWTÓRZY. pic.twitter.com/7zLYGhmCHS
— Tiger Energy Drink (@tigerdrinkpl) 9 sierpnia 2017