Znany koncern zatrudnił muzułmankę w hidżabie do reklamy… szamponu

  • Post category:Świat

Blogerka Amena Khan z Wielkiej Brytanii stała się jedną z nowych twarzy L’Oreal. Kobieta jest muzułmanką i nosi hidżab. Reklamować ma szampon do włosów.

Reklama

Reklama

Fot. Pixabay

Koncern zatrudnił wiele nowych modelek, o zupełnie odmiennym typie urody. Występ Ameny Khan ma być przyczynkiem do obalenia stereotypów.

„Piękno to nie tylko to, co pokazujesz innym. Chodzi również o to, jak się czujesz” – twierdzi blogerka w wywiadzie dla Vogue’a.

„Pewnie się zastanawiasz, jaki sens ma pielęgnacja włosów, których nie widać. Zupełnie tak, jakby każdy odsłaniający włosy dbał o nie tylko dlatego, żeby podobać się innym. W rzeczywistości chodzi o to, by samemu czuć się dobrze. Piękne włosy to nieodłączny element naszego wyglądu. Dla mnie są częścią kobiecości. Uwielbiam je układać, pielęgnować i kiedy ładnie pachną” – dodaje.