Tydzień temu, 19 listopada, Biedronka zakończyła akcję rozdawania naklejek w programie „Gang Świeżaków 2”. Dyskont, nauczony doświadczeniem z poprzedniej edycji, już po zakończeniu promocji, dosłał do sklepów kilkaset tysięcy maskotek. Okazuje się, że być może będzie to wciąż za mało.
Za 60 naklejek można było otrzymać dużego świeżaka, a za 30 mniejszą wersję nazwaną juniorem. To właśnie z dostępnością tego drugiego są największe problemy.
Jak informuje serwis WP Finanse, które skontaktowało się z Biedronką, Jeronimo Martins dośle do dyskontów kilkaset tysięcy juniorów. Jak do tej pory Biedronka wydała klientom 6 milionów maskotek. Przy pierwszej edycji było to 4,6 mln.
W social mediach jednak klienci wymieniają się lokalizacjami w których dostępne są konkretne rodzaje juniorów. Wszystkie maskotki są błyskawicznie rozchwytywane.
Jednym z popularnych oszustw finansowych jest oszustwo na krytowaluty. Oszustwa na kryptowalutach przybierają różne formy.…
Przeziębienie i grypa są chorobami wirusowymi, które działają podobnie, ale są również wyraźnie różne. Przeziębienie…
Oszustwo „na Blika” staje się obecnie jedną z najpopularniejszych metod wyłudzania pieniędzy. Niemal każdego dnia…
Na Twitterze ludzie masowo udostępniają nagranie z dzieckiem, która prawdopodobnie cudem uniknęło śmierci. Film okazał…
"Ceremonia podpisania traktatów o przystąpieniu nowych terytoriów do Federacji Rosyjskiej odbędzie się 30 września na…
Nie żyje amerykański raper Coolio. Zmarł w Los Angeles w wieku 59 lat. Był popularny…
Ta strona uzywa ciasteczek
Leave a Comment