Lidl „wszedł” we współpracę z niemiecką modelką Heidi Klum i stworzył odzież projektancką, która miała być kolejnym wielkim hitem sprzedażowym sieci. Tym razem wyścigu nie było.
Kolekcja cieszy się nikłym zainteresowaniem klientów. Towaru jest w bród i to we wszystkich dostępnych rozmiarach. Nie pomogły ani reklamy ani też standy przed wejściem do sklepów.
Nawet profilu facebookowym sieci, klientki nie wykazują zbytniego zainteresowania kolekcją. Jedna z nich napisała nawet, że ubrania przypominają rzeczy z bazaru i są wykonane z marnej jakości materiałów.
Jednym z popularnych oszustw finansowych jest oszustwo na krytowaluty. Oszustwa na kryptowalutach przybierają różne formy.…
Przeziębienie i grypa są chorobami wirusowymi, które działają podobnie, ale są również wyraźnie różne. Przeziębienie…
Oszustwo „na Blika” staje się obecnie jedną z najpopularniejszych metod wyłudzania pieniędzy. Niemal każdego dnia…
Na Twitterze ludzie masowo udostępniają nagranie z dzieckiem, która prawdopodobnie cudem uniknęło śmierci. Film okazał…
"Ceremonia podpisania traktatów o przystąpieniu nowych terytoriów do Federacji Rosyjskiej odbędzie się 30 września na…
Nie żyje amerykański raper Coolio. Zmarł w Los Angeles w wieku 59 lat. Był popularny…
Ta strona uzywa ciasteczek
Leave a Comment