Rozmawialiśmy z Panią Asią, kierowniczką jednego z warszawskich sieci spożywczych. Kobieta podzieliła się z nami żenującymi zachowaniami klientów, z jakimi Ona i Jej personel muszą mierzyć się w codziennej pracy.
„Czasem nie mamy siły” – mówi Pani Asia. Abstrahując od tego, że prawie nigdy nie odpowiadają na „Dzień dobry” mając szereg dość uciążliwych, a czasem obrzydliwych zachowań.
„Klienci dotykają pieczywo gołymi rękoma, mimo tego, że obok wiszą jednorazowe rękawiczki, przyklejają metki z mięsa i udają, że kupili je w innym sklepie. Na porządku dziennym jest jedzenie kapusty kiszonej palcami. Klienci próbują pieczywo i rzucają nadgryzione w regal, macają owoce, przerzucają pomidory szukając „najlepszych” chociaż są to dokładnie te same pomidory, z tej samej dostawy”. – wylicza Pani Asia.
Jednym z popularnych oszustw finansowych jest oszustwo na krytowaluty. Oszustwa na kryptowalutach przybierają różne formy.…
Przeziębienie i grypa są chorobami wirusowymi, które działają podobnie, ale są również wyraźnie różne. Przeziębienie…
Oszustwo „na Blika” staje się obecnie jedną z najpopularniejszych metod wyłudzania pieniędzy. Niemal każdego dnia…
Na Twitterze ludzie masowo udostępniają nagranie z dzieckiem, która prawdopodobnie cudem uniknęło śmierci. Film okazał…
"Ceremonia podpisania traktatów o przystąpieniu nowych terytoriów do Federacji Rosyjskiej odbędzie się 30 września na…
Nie żyje amerykański raper Coolio. Zmarł w Los Angeles w wieku 59 lat. Był popularny…
Ta strona uzywa ciasteczek
Leave a Comment