Dotychczasowe kampanie Lidla działały, a dyskont nie mógł narzekać na brak klientów. W sklepach zawsze było tłoczno. Daria Ładocha i Karol Okrasa pozostaną bohaterami spotów internetowych. W telewizji wystąpi kto inny.
Jak informuje serwis finanse.wp.pl, w reklamach wystąpią aktorzy wykreowani na zwykłych klientów sklepu. Motywem przewodnim ma być „radość z życia”.
Mają oni podzielić się doświadczeniami z zakupów z ludźmi, którzy do tej pory nie mieli styczności z Lidlem i jego produktami.
Daria Ładocha i Karol Okrasa zostaną „przeniesieni” do kampanii internetowych, gdzie promowana będzie m.in. Kuchnia Lidla.
Jednym z popularnych oszustw finansowych jest oszustwo na krytowaluty. Oszustwa na kryptowalutach przybierają różne formy.…
Przeziębienie i grypa są chorobami wirusowymi, które działają podobnie, ale są również wyraźnie różne. Przeziębienie…
Oszustwo „na Blika” staje się obecnie jedną z najpopularniejszych metod wyłudzania pieniędzy. Niemal każdego dnia…
Na Twitterze ludzie masowo udostępniają nagranie z dzieckiem, która prawdopodobnie cudem uniknęło śmierci. Film okazał…
"Ceremonia podpisania traktatów o przystąpieniu nowych terytoriów do Federacji Rosyjskiej odbędzie się 30 września na…
Nie żyje amerykański raper Coolio. Zmarł w Los Angeles w wieku 59 lat. Był popularny…
Ta strona uzywa ciasteczek
Leave a Comment