Po oficjalnym otwarciu pierwszej restauracji szybkiej obsługi we Wrocławiu, szwedzka sieć MAX Premium Burgers zapowiadała dalszą ekspansję na polskim rynku. W tym roku firma planuje otworzyć nawet do 6 lokali, a pierwsze 2 z nich powstaną w Gdańsku i Warszawie.
„Plany dotyczące nowych lokali obejmują na tę chwilę Gdańsk oraz Warszawę i nie jest to przypadkowy wybór. Naszym celem jest, aby burgery MAX były dostępne dla klientów w największych aglomeracjach. Przy wyborze lokalizacji zwracamy uwagę przede wszystkim na rozwijające się dzielnice, które zyskują nowych mieszkańców. Nie zwalniamy tempa, w ciągu najbliższych lat planujemy otworzyć 200 restauracji, zarządzanych przez nas lub w ramach franczyzy” – dodaje Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.
MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć szybkiej obsługi, która powstała 50 lat temu. Za marką stoją ludzie, dla których burgery to prawdziwa pasja. Stawiają oni na niepowtarzalny smak, dlatego też firma regularnie bierze udział w testach smaku. Zaledwie kilka miesięcy po otwarciu pierwszej restauracji w Polsce, MAX zwyciężył w ślepym teście smaku przeprowadzonym we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown. Z badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybrało aż 59% respondentów, tym samym firma pokonała dwa burgery serwowane przez międzynarodowe sieci: Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King.
Czas na Gdańsk
Druga restauracja MAX w Polsce zostanie otwarta jeszcze przed pełnią sezonu letniego i będzie zlokalizowana w handlowym sercu dzielnic Szadółki i Kowale. Lokal powstanie na skrzyżowaniu ul. Przywidzkiej i Władysława Czermińskiego, pomiędzy dwoma węzłami zjazdowymi z Obwodnicy Trójmiasta, co zagwarantuje prosty dojazd nie tylko mieszkańcom Trójmiasta, lecz także osobom podróżującym na wybrzeże.
Restauracja w Gdańsku, która zostanie zrealizowana z myślą o zmotoryzowanych, będzie posiadać linię drive-thru oraz 35 miejsc parkingowych do dyspozycji klientów. Będzie to pierwsza tego typu restauracja MAX w Polsce.
Szwedzki apetyt na stolicę
Po inauguracji w Gdańsku, w trzecim kwartale roku, wraz z premierą nowego centrum handlowego Street Mall Vis-a-Vis na warszawskim Wilanowie, powstanie kolejny lokal MAX w Polsce. Nowe centrum handlowe będzie zlokalizowane w południowej części Warszawy, w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic stolicy, przy ulicy Przyczółkowej i Pałacowej. To świetna lokalizacja szczególnie dla mieszkańców Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziornej. Dużym komfortem dla klientów będzie parking na 104 miejsca oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez kilka linii komunikacji miejskiej. Goście galerii handlowej będą mogli spróbować dań z menu restauracji MAX Premium Burgers bez wychodzenia z samochodu, ponieważ będzie to, podobnie jak w Gdańsku, lokal typu drive-thru.
Zgodnie z obraną strategią, w ciągu najbliższych lat rozwój sieci restauracji MAX Premium Burgers będzie skoncentrowany w największych polskich miastach. Tylko w tym roku, firma planuje otworzyć od 3 do 6 placówek. Co więcej, będzie ona również szukać partnerów franczyzowych, którzy w kolejnych latach pomogą rozwijać się MAX Premium Burgers jeszcze szybciej.
MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 roku MAX zwyciężył w ślepym teście smaku przeprowadzonym we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown. Z badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59% respondentów, tym samym firma pokonała dwa burgery serwowane przez międzynarodowe sieci: Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King. Marka otrzymała również kilka nagród, jako lider w aspekcie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. MAX Premium Burgers był pierwszą na świecie siecią restauracji szybkiej obsługi, która nie tylko otwarcie komunikuje wpływ każdego ze swoich produktów na środowisko, ale również całkowicie neutralizuje swój negatywny wpływ na środowisko. Obecnie sieć zatrudnia ok. 6000 pracowników w ponad 120 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Egiptu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich i w Polsce. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2016 r. wyniósł 300 milionów euro.
Jednym z popularnych oszustw finansowych jest oszustwo na krytowaluty. Oszustwa na kryptowalutach przybierają różne formy.…
Przeziębienie i grypa są chorobami wirusowymi, które działają podobnie, ale są również wyraźnie różne. Przeziębienie…
Oszustwo „na Blika” staje się obecnie jedną z najpopularniejszych metod wyłudzania pieniędzy. Niemal każdego dnia…
Na Twitterze ludzie masowo udostępniają nagranie z dzieckiem, która prawdopodobnie cudem uniknęło śmierci. Film okazał…
"Ceremonia podpisania traktatów o przystąpieniu nowych terytoriów do Federacji Rosyjskiej odbędzie się 30 września na…
Nie żyje amerykański raper Coolio. Zmarł w Los Angeles w wieku 59 lat. Był popularny…
Ta strona uzywa ciasteczek
Leave a Comment